Digitální vzpomínky

Objednat Jak objednávat Reference O nás Kontakt „Děkuji Vám za dokonalé a rychlé zpracování a za to, že děláte radost!“
Kristýna Schejbalová (více referencí)

Zavoláme Vám!
1 minutu od metra Kačerov
PO:9:00 - 18:30
ÚT:9:00 - 18:30
ST:9:00 - 18:30
ČT:9:00 - 18:30
PÁ:9:00 - 18:30
Čerčanská 4
140 00  Praha 4
Ukázat na mapě
tel.: 728 111 102
Další kontakty
Přes 450 sběrných a výdejních míst
(adresa shodná s hlavní pobočkou)
Avantica s.r.o.
Čerčanská 2054/4, 140 00  Praha 4
Aktuality:
18. 4. 2017
Vážení zákazníci, v naší hlavní provozovně Kačerov budeme mít v pátek 21. 4. výjimečně zkrácenou otevírací dobu od 9:00 do 14:00. Děkujeme za pochopení.
23. 12. 2016
Vážení zákazníci, naše hlavní pobočka bude ve dnech 24. 12. 2016 až 1. 1. 2017 uzavřena. Od pondělí 2. ledna Vám zde budeme opět plně k dispozici. Děkujeme za pochopení.
23. 12. 2016
Přejeme Vám všem veselé Vánoce a šťastný Nový rok!
21. 6. 2016
V naší hlavní pobočce Praha 4 Kačerov bude 4. července výjimečně zavřeno. Děkujeme za pochopení.
10. 3. 2016
Vážení zákazníci, naše hlavní pobočka bude 14. a 15. března 2016 výjimečně otevřena pouze od 9:00 do 15:00. Děkujeme za pochopení.

Jak objednávat

Postup zadávání zakázek

K využití našich služeb jsou třeba jen následující tři snadné kroky.

Vybrat si služby, které chcete využít

  • Kliknutím na jednu ze služeb uvedených v levém sloupci zobrazíte podrobné informace o digitalizaci vybraného materiálu.
  • Pokud budete chtít s čímkoliv poradit, neváhejte nás kontaktovat.

Doručit nám podklady k Vaší zakázce

Vyberte si jeden z následujících způsobů, jak nám předat materiály k digitalizaci.

Navštívit naši hlavní pobočku v Praze

  • Není potřeba se objednávat.
  • Naše provozovna se nachází u stanice metra Kačerov na lince "C".
  • Bližší informace naleznete na stránce Kontakt.

Předat materiály ve sběrně nebo poslat poštou

  • Využijte prosím naši Online objednávku.
  • Tato objednávka vás přehledně provede všemi potřebnými kroky.
  • Objednávka vám nabídne více než 500 partnerských sběren nebo poradí, jak zaslat materiály klasickou poštou. Zadání zakázky přes sběrnu je zdarma.

Převzít a zaplatit Vaši zakázku

Zpracovanou zakázku vám můžeme předat jedním z následujících způsobů.

Osobní odběr (zdarma)

  • Vyzvednutí přímo v naší hlavní pobočce Praha.
  • Po zpracování zakázky vás vždy budeme informovat, že je možné si zakázku vyzvednout.
  • Platbu své zakázky můžete provést hotově na místě (zdarma) nebo využít platby předem převodem na bankovní účet (zdarma).

Vyzvednutí ve sběrně (99 Kč po ČR, 139 Kč po SR)

  • Vyzvednutí v jedné ze sběren, kterou si vyberete při objednávání služeb.
  • Jakmile bude zakázka ve sběrně připravena k odběru, obdržíte SMS nebo email.
  • Platbu své zakázky můžete provést v hotovosti ve sběrně (zdarma) nebo využít platby předem převodem na bankovní účet (zdarma).

Doručení poštou (129 Kč po ČR, 269 Kč po SR)

  • Odeslání bezpečně zabalené zakázky poštou až k vám domů.
  • Platbu můžete provést prostřednictvím dobírky (29 Kč) nebo využít platby předem převodem na bankovní účet (zdarma).

Kromě osobního odběru je doprava zpoplatněna. Přesnou cenu dopravy zjistíte již během vyplňování Online objednávky.

Máte-li jakýkoliv dotaz, neváhejte nás kontaktovat. Přejeme Vám příjemný nákup.